Shit you dont know about me...

1. Jag kunde inte bry mig mindre om politik...

2. Jag hatar diskriminering av alla sorter

3.
Även så har jag alltid gillat Ice Cube...

4.
Jag brukar ha svårt att sova om nätterna, men har blivit bättre på senaste tiden (älskar dig!)

5.
Jag hatar att läsa!

6. Jag älskar att somna när det regnar ute...

7.
Jag hatar att sova själv

8.
Jag tycker att man ska hålla de man gillar riktigt nära...

9.
Jag kan inte alfabetet eller månaderna i ordning (iaf inte i rätt ordning :-P)...

10.
Jag missade sex månaders skola när jag bodde i dubai och fick gå om ett år när jag flytta till Sverige

11. Jag stavade alltid Svergie tills för ett par månader sedan då jag fick lära mig att det stavades Sverige

12.
Jag är en riktig nattuggla

13.
Engelska va mitt första språk

14.
Jag tänker på engelska, alltid när jag pratar översätter jag från engelska till svenska i mitt huvud (vilket märks tydligt ibland på mina ordspråk :-P)

15.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på religon...

16. Jag har aldrig förstått mig på människor som inte kan se förbi en människas religon eller bakgrund och se han eller henne för den hon/han är...

17. Jag använder humor som en försvarmekanism

18.
Jag har alltid hatat mina armar

19.
Jag blev mobbad för att min hudfärg var mörkare än de andra i skolan när jag flyttade till sverige...

20.
Jag hatar när folk ska försöka utrycka sig på engelska när de egentilgen inte kan ett enda ord på engelska!

21.
Jag tål inte folk som leker överlägsen eller ser ner på en pga. att man är annorlunda eller mindre kunnig...

22.
Jag lever för kärlek

23.
Jag älskar att leva

24.
Jag har ingen bra relation till min mamma

25.
Jag tycker att jag hatar aldeless för mycket!

26.
Jag tycker att man ska lita på sin magkänsla

27.
Jag har alltid varit fäst vid Sony och Mac

28.
Jag tränger för lätt undan känslor

29.
Jag har väldigt lätt för att känna avundsjuka

30.
Jag har alltid tyckt att Mini-Disc har varit underskattat!

31.
Jag har aldrig kunnat utalla "moln" eller "maraton" rätt (ihop med en massa andra ord!)

32.
Tycker att jag dricker aldeless för mycket cola

33.
Jag har alltid stört mig på folk som inte kan "stockholms rytmen" på stan :-P (tex. står å vimlar mitt där alla går i centralen etc.)

34.
Jag är sämst på att formulera mig, och när jag väl försöker är det bara ett fåtal människor som förstår vafaan jag försöker säga...

35.
Jag har två kompisar som jag har känt ända sen jag vart nyfödd tills nu (Hampus, Jon)

36.
Jag blir avundsjuk när andra får körkort fastän jag redan har körkort!

37.
Jag får panik över att jag inte vet vafaan vad jag ska bli/jobba med...

38.
Jag är orolig över om jag kommer bli en bra pappa eller inte...

39.
Jag är en extrem perfektionist!

40.
Jag måste träffa en person minst 10 gånger innan jag kommer ihåg vad han/hon heter...

41.
Jag dagdrömmer ofta... (oftast på lektioner :-P)

42.
Jag har aldrig förstått väför det heter "utvecklingssamtal" eftersom att man gör allt annat än att utvecklas på samtalen, utan mera tvärtom :-P

43.
Har alltid undrat varför det har vart ett jävla liv och minnesdatum över 9/11 och de som föll offer för 9/11, när betydligt många fler oskyliga dog i irak när USA försökte "stabilisera" och skit, men aldrig hör ett piss om det...

44.
Har aldrig förstått mig på varför det finns program på TV som handlar om vapen utveckling och historian om vapen som om det vore nått "coolt" eller "häftigt" när den enda anledningen vapen skapas är för en sak, och de e för att döda...

45.
Jag har alltid älskat att inreda :-P

46.
Jag har aldrig förstått varför miljövänliga bilar alltid ska försöka se "futuristiska ut" när de enda de gör är att se ut som skit från en tellytubby, varför kan de inte bara se ut som en "vanlig" bil?

47.
Jag har alltid undrat varför männens G-punkt är i röven

48.
Jag måste alltid ta nivea på läpparna efter jag borstat tänderna, får annars panik eftersom att mina läppar torkar ut som faan!

49.
Jag lyckas ALLTID vakna EXAKT en timma innan clockan ringer på morronen...

50.
Anledningen för att jag inte skrivit i min blogg på 3 månader är för att jag glömt att jag hadde en!

Enjoy Bitches!

Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Haha du är så ball! :D

2008-11-07 @ 20:07:07
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: Malin

Wiie viktot har bloggat igen :D Hihu gillade inlägget också!

2008-11-08 @ 11:48:51
URL: http://littlemissmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Wiie victor har bloggat igen :D Hihu gillade inlägget också!

2008-11-08 @ 11:49:16
URL: http://littlemissmalin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha 33an, känns som att du syftar lite på mig :P

& du kommer bli världens bästa pappa.

<3

2008-11-10 @ 21:33:35
URL: http://reflectioneternal.blogg.se/
Postat av: Oscar

Haha cool du bloggar igen ;) najs najs.... men du.. angående 47.. hur många gånger har jag sagt att G-punkten på killar inte sitter i röven utan bara går att nudas från röven pga att prostatan (aka G-punkten) sitter tätt inpå endtarmen.. HoHo... har jag hört.. öhöm.. inga personliga erfarenheter.. (Ps. Dina armar är sexiga faktiskt. ds)

2008-11-10 @ 22:32:52
Postat av: Victor

Haha nee älskling jag syftar inte alls på dig! (a)



haha jag vet inte hur många gånger du har berättat de för mig, men det är lite som nr. 40, jag måste ha de förklarat för mig typ 10 ggr innan jag fått in de i mitt tröga lilla huve! :-P

2008-11-11 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0